Nokian ziemas riepas

Nokian Tyres ir vairāk kā 80 gadu pieredze riepu ražošanā ekstrēmiem apstākļiem. Nokian jau 1934. gadā izgudroja pirmo ziemas riepu pasaulē. Ziemeļu apstākļos izkoptu meistarību var redzēt un sajust ikvienā Nokian Ziemas riepā. Jūs varat visu ziemu pārliecinoši baudīt savas automašīnas darbību un braukšanas īpašības.





Pasaulē pirmā ziemas riepa no tālā 1934. gada

Pasaulē pirmā ziemas riepa "Kelirengas" (laika apstākļu riepa), kas tika radīta un ražota Nokian Tyres, psaules dienas gaismu ieraudzīja 1934. gadā. Slaveno Hakkapeliitta riepi priekšgājēja tika radīta lietošanai uz kravas automašīnām pa reti tīrītiem, sniegotiem ceļiem. Spēcīgās protektora rievas nodrošināja labu saķeri ar sniegotiem ceļiem, padarot sniega ķēdes nevajadzīgas. Kā bija teikts tā laika reklāmas: "bremzēšana ir daudz efektīvāka - līkumus un pagriezienus var izbraukt bez slīdēšanas".

Iedvesmojoties no Kelirengas, tika izstrādātas Hakkapeliitta ziemas riepas vieglajiem automobiļiem, kuriem tā pat kā kravas auto, slideni ceļi radīja problēmas. Pirmā versija tika nosaukta par "Lumi-Hakkapeliitta" (Sniega Hakkapeliitta).

Riepas protektoram bija pilnīgi jauns dizains, protektora rievas bija šķērsvirziena, kas nodrošināja saķeri ar mīksto sniegu un dubļiem. Piesūcekņi protektora virsmā, kas novērsa slīdēšanu uz ledus, bija tipiska Hakkapeliitta iezīme.

Riepu radžu ieviešana bija milzīgs lēciens uz priekšu ziemas riepu attīstībā. Pirmā ziemas riepa, kas bija paredzēta radžošanai, tika radīta 1961. gadā un nosaukta "Kometa-Hakkapeliitta". Savu fināla izrāvienu autovadītāju kolektīvajā apziņā radžotās riepas paveica 1963. gadā, kad visu Montekarlo rallija goda pjedestālu aizņēma braucēji, kas bija izmantojuši radžotās Hakkapeliitta riepas.


Izvēlies savu Nokian riepu modeli

Augsta tehnoloģijas, uzvaras testos un pionieris inovācijās


Daudzas inovācijas, vairāk kā simts ziema riepu patentu, un augstas vietas auto žurnālu riepu testos gadu no gada ir padarījušas Nokian Hakkapeliitta un citas Nokian ziemas riepas leģendāras.

Revolucionārā Nokian Hakkapeliitta riepu koncepcija un unikālā radžu tehnoloģija ļauj ielūkoties nākotnē. Ar pieskārienu pogai, autovadītājs var izvirzīt radzes un uzlabot saķeri ar ceļu. Kad radzes vairs nav vajadzīgas, tās tiek ieviltas atpakaļ riepā.









Sasniegumi kā pasaules vadošajam ziemas riepu ražotājam

1932. gads - Uzsāk vieglo auto riepu ražošanu Nokia.
1934. gads - „Kelirengas” - pirmā ziemas riepa pasaulē.
1936. gads - Leģendārā Hakkapeliitta ziemas riepa ir dzimusi.
1961. gads - Pirmā radžojamā ziemas riepa. Kometa - Hakkapeliita.
1977. gads - Pirmā ziemas riepa ar metāla kordiem, Nokian Hakkapeliitta NR 08.
1986. gads - Izveidots specializēts testēšanas centrs Ivalo, Somijas Lapzemē, uz ziemeļiem no polārā loka.
1996. gads - Pionieris riepu testēšanā šķīdonī.
1999. gads - Patentēts drošas braukšanas indikators.
2002. gads - Nokian Wr kļūst par pirmo ziemas riepu pasaulē ar ātruma indeksu W (270 km/h/167 mph).
2006. gads - Pasaulē lielākā pasažieru auto ziemas riepa, 22 collu Nokian Hakkapeliitta Sport Utility 5.
2008. gads - Neradžojamā Nokian Hakkapeliitta R riepa.
2009. gads - Daudzkārtēja testu uzvarētāja Nokian Hakkapeliitta 7 radžotā riepa.
2010. gads - Pasaules rekordiste savā klasē: vairāk nekā 30 uzvaras dažādu auto žurnālu testos laika posmā 2010-2012. gadam.
2011. gads - Jauna WR riepu paaudze, Nokian WR A3 un Nokian WR D3
2011. gads - Pasaules rekords braukšanā pa ledu 331.61 km/h (206.05 mph) ar Nokian Hakkapeliitta 7.
2012. gads - Pasaules rekords braukšanā pa ledu ar elektro automobili, 252,09 km/h (156.62 mph) ar Nokian Hakkapeliitta 7 un E-RA.
2013. gads - Jauna Hakkapeliitta riepu paaudze. Radžota Nokian Hakkapeliitta 8 un neradžojama Nokian Hakkapeliitta R2
2013. gads - Ātrākā uz ledus. Jauns pasaules rekords braukšanā pa ledu 335.71 km/h (208.60 mph) ar Nokian Hakkapeliitta 8.
2014. gads - Pasaulē pirmā ziemas riepa ar izbīdāmām radzēm
2014. gads - Jaunā Nokian Hakkapeliitta R2 elektro automašīnām. Pasaules pirmā ziemas riepa ar A enerģijas vērtējumu.
2015. gads - Atjaunota Nokian WR ziemas riepu sērija. WR D4 – pasaules pirmā riepa ar A klases saķeri uz slapja ceļa seguma pēc ES riepas marķējuma prasībām.
2015. gads - Nokian Weatherproof. Nokian All-Weather koncepts nodrošina drošu braukšanu visa gada garumā.
2015. gads - Pasaules pirmā riepa ar A klases saķeri uz slapja ceļa seguma un degvielas patēriņu pēc ES riepas marķējuma prasībām. Uzlabotā Nokian WR SUV 3.

Rūpējieties par savām Nokian riepām!

J: Vai riepas nepieciešams iebraukt?
A: Mēs iesakām iebraukt riepas pirmos 500 km pēc to uzmontēšanas. Tas nozīmē izvairīšanos no strau- ja paātrinājuma, bremzēšanas un pagriezieniem. Iebraukšanas laikā nožūst starp riepu un disku izmantotā riepu smērviela, kas liek riepai stabili turēties pie diska. Atcerieties, ka pēc apm. 200 km vajadzētu pārvilkt riteņu skrūves/ uzgriežņus.

J: Kāds ir ieteicamais gaisa spiediens riepās?
A: Nokian Tyres ir veikuši ziemas riepu (M+S) testa braucienus visiem iespējamiem automašīnu mo- deļiem. Ieteicamie gaisa spiedieni var pārsniegt automašīnas ražotāja ieteikumus, jo ziemas riepu struktūra var atšķirties no vasaras riepām. Ja zie- mas riepām nav norādīts ieteicamais gaisa spie- diens, mēs iesakām lietot par 0,2 bāriem (20 kpa) lielāku spiedienu nekā vasaras riepām. Spiediena līmeni ieteicams pārbaudīt ar kalibrētu ierīci vis- maz vienreiz trijās (3) nedēļās

J: Vai vajadzētu mainīt riepu izvietojumu?
A: Velkošās riepas dilst ātrāk nekā brīvi ritošās riepas. Mēs iesakām mainīt riepas no priekšējās ass uz aizmugurējo katrus 8 000 km. Tādejādi visas riepas dils vienmērīgi. Mainot riepas, obligāti ir jāievēro uz riepas atzīmētais rotēšanas virziens.

J: Ko darīt, ja riepa ir bojāta?
A: Ja riepa ir bojāta, izvairieties no braukšanas ar ne- pietiekami piepumpētu riepu. Nododiet tās riepu speciālistiem novērtēšanai un remontam.

J: Kāds ir riepas mūža ilgums?
A: Riepu drošs izmantošanas laiks ir seši (6) gadi. Maksimālais izmantošanas ilgums ir desmit (10) gadi. Drošs minimālais protektora dziļums ziemas riepām ir 4 mm. Mēs neieteiktu izmantot ziemas riepas (M+S) vasaras apstākļos. Starpsezonu laikā riepas jāuzglabā vēsā, tumšā un sausā vietā. Riepām nevajadzētu nonākt saskarsmē ar tādām šķīdinātāju vielām kā benzīns, dīzeļdegviela vai lubrikanti.

Lai iegādātos Nokian riepas izmantojiet saziņas formu - Jautājiet mums vai zvaniet 26 55 66 90